Afstresning i din ferie, her får du listen til din mentale og fysiske sundhed

For at opnå afstresning i din ferie

1. Undgå at sætte mål for hvad du skal nå og præstere, så får du lettere afstresning i din ferie.

2. Læg færrest mulige planer for ugen – giver plads til det impulsive.

3. Ta´ en pause midt på dagen og sov til middag, så hjerne og krop får en pause og du fyldes med ny energi.

4. Mediter. Det er en godmåde at skabe afstresning på. Lyt til mine SindsRo meditationer eller andre og slip tankerne og få ro i hovedet. (Shop – Tanke-feltet.dk).

5. Brug naturen og aktiver dine sanserføle, lugte, smage, dufte, høre. Det får dig fra hovedet ned i kroppen.

6. Sæt dit tempo ned og gå langsommere end du ellers ville. Du har god tid i din ferie.

7. Gå offline. Hold ferie fra digitale medier. Beslut dig for ikke at tjekke/besvare dine email, facebook, instagram mm i din ferie. Ellers gør det kun en bestemt dag.

8. Træk dig tilbage ind i mellem – du behøves ikke væres social hele tiden. Fordyb dig f.eks. med meditation, gå tur, karbad, en god bog, maling eller lign.

9. Prioriter hver dag dig selv. Gør noget der gør dig glad og nærer dig, hvor du får glæde, ro og energi. F.eks. kan du få hjælp og støtte fra mig, hvis du går med på Tanke-feltets 21 dages Challenge for krop, sind og sjæl. Se/bestil her:

Læs videre

Mindfulness, yoga øvelse solhilsen & detox retreat

Yoga og Mindful retreat

NÆSTE RETREAT i D. 29. september – 1. oktober 2022 på VITSKØL KLOSTER -for dig som enten deltager i mit “Bliv din egen helbreder” forløb og/eller har arbejde med din egen selvudvikling. Eller som har været i egen terapi hos mig eller tilsvarende behandler. For info om retreat, billeder mm. se her: Kontakt og tilmelding til: jkm@tanke-feltet.dk eller 6178 5744. ———————————————————————————————————————————————————-

Læs mere »